O Rosal, 23/06/20 - galiciasuroeste

Title
Vaya al Contenido

O Rosal, 23/06/20

COMARCA
Vinte días de espera para unha consulta de atención primaria no Rosal

O Rosal, 19 de xuño de 2020.- A Plataforma para a Defensa da Sanidade Pública do Rosal denuncia a precaria situación na que se atopa o centro de saúde do concello, a falta de persoal e o consecuente deterioro da atención sanitaria, xa que na actualidade a demora nas citas de atención primaria están a ser dunha media de 20 días. Nunha reunión mantida o pasado 17 de xuño para analizar a situación que contou coa participación de representantes do Concello, dos grupos políticos, da sanidade pública e das asociacións veciñais, a Plataforma analizou as carencias que presenta o centro de saúde, problemas que se veñen denunciando dende hai tempo que se ven agravado pola falta de persoal sanitario.
Na actualidade o Centro de Saúde do Rosal conta con só tres médicos, cando, coas ratios de pacientes recomendadas polas organizacións profesionais e a OMS, debería dispoñer de polo menos catro. Se esta situación xa xera problemas, durante o verán veranse agravados trala decisión da Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia de non cubrir as vacacións do persoal, polo que o centro quedará atendido unicamente por dous médicos durante uns meses no que aumenta considerablemente a poboación polo turismo. A Plataforma recalca que esta situación fará que se sobrecargue o PAC de urxencias da Guarda.
Para tentar buscar solucións, a Plataforma enviará unha solicitude formal á Consellería de Sanidade na que se faga unha relación de todas as carencias que está a sufrir o Centro de Saúde e pedirase a celebración dunha reunión entre a alcaldesa do Rosal, Ánxela Fernández, e o conselleiro, Jesús Vázquez Almuíña, para tratar todas estas cuestións.
En caso de non obter resposta nin solución, a Plataforma convocará concentracións e mobilizacións semanais diante do Centro de Saúde para denunciar de forma pública unha situación considerada inaceptable.

Fernando Domínguez, portavoz del grupo municipal del Pp de O Rosal pide a la alcaldesa que “trabaje en dar soluciones eficaces a los vecinos y vecinas de O Rosal”

O Rosal, 22 de junio de 2020.- El portavoz del grupo municipal del PP de O Rosal, Fernando Domínguez, manifiesta su malestar ante la ineficaz solución planteada por el equipo de gobierno, ante la apertura de los parques infantiles.
Hace unos días el gobierno municipal comunicó que permanecerían cerrados los parques por responsabilidad y que es inasumible ejecutar las medidas sanitarias establecidas. Ante esta afirmación les sugerimos:
- Que comprueben que están cerrados los parques, porque verán que unos lo están, otros no y otros a medias.
- Que los mantengan limpios aunque los cierren, porque el impacto visual de algunos, en los que la maleza impide ver las instalaciones, es lamentable.
- Que reconsideren el cierre del parque de Pías, es nuestro parque por excelencia, debemos ponerlo a disposición de aquellos pequeños y pequeñas para su uso y disfrute. ¿Realmente es inasumible que un trabajador municipal pase a primera hora de la mañana con una mochila con desinfectante?. Pongan también bien visibles en el
parque las normas de uso, responsabilidad individual, y tomen las medidas necesarias para controles periódicos de aforo, pero permitan el disfrute. Todo esto da un trabajo especial pero esa es precisamente su misión; creemos que es falta de voluntad no de recursos.
Otra sugerencia en lo que respecta a las zonas de baños: por favor, pongan las medidas necesarias para el control de aforo. Y no nos digan también que son inasumibles.
Los vecinos y vecinas de O Rosal les han elegido democráticamente para que resuelvan problemas y les proporcionen calidad de vida, no para obviar problemas que requieren una solución trabajada. No admitimos la excusa de que no hay recursos económicos.
Regreso al contenido